אמן חושים, או, בלשון מדוברת - אומן חושים

אמן על חושי

בר מצווה, ימי הולדת וכל אירוע משמח כזה או אחר מעורר התרגשות ומאפשר לחוגגים בו מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות מהנות. המגוון הרחב הזה מאפשר לכל אותם בעלי החגיגה בין אם זה יום-הולדת, בר מצווה, או סתם מסיבה ליצור אירוע שלא יישכח לעוד זמן רב. לאלו מביננו שאוהבים אירוע קצת פחות שיגרתי, אך הרבה יותר מלהיב ומרגש תשמחו לשמוע על תרומתו של אמן על חושי לעיצוב החגיגה שלכם.

בין האטרקציות החמות ביותר בשנים האחרונות תוכלו למצוא בידור על חושי. כיום תוכלו להזמין אמן על חושי שירים לכם את האירוע וישאיר את הקהל פעור פה. במופע עושה ליאור רוכמן, אמן חושים לאירועים, שימוש בטכניקות ובאשליות המאפשרות לו להציג אטרקציות שעוד טרם נראו על הבמות. אך מה הוא בעצם אמן על חושי? אמן על חושי עושה שימוש בחוש השישי שטמון בכל אחד מאיתנו, החוש הפאראפסיכולוגי.

התוצאות ישאירו את הקהל באירוע שלכם משתאה בפליאה. כל אמן חושים עושה שימוש בטכניקות מסויימות המאפשרות לו לראות את העתיד ולקרוא מחשבות. רק בהופעותיו של אמן חושים ניתן לחוות חוויות ייחודיות שעוד לא חוויתם ותמצאו את חוויות אלו כחוויות שקשה להסבירן.

בין מגוון הטכניקות והאטרקציות אותם מציע אמן חושים תוכלו למצוא קריאת מחשבות, כיפוף כפיות ועוד הרבה יותר. מופע חושים שלם יגרום לקהל שלכם לעצור את נשימתו לאורך כל המופע.

אז למה אתם מחכים? הזמנת מופע חושים המבוצע על ידי אמן חושים יעניק לבעל השמחה ולאורחיו חוויה ייחודית ומהנה אשר תגרום לאירוע שלכם להפוך להיות שיחת היום.

חשוב להבהיר, שלמרות ההנאה שאנו גורמים לקהל במסגרת מופע חושים,  אין אנו ניחנים בכוחות על-טבעיים. אנו עושים שימוש בכוח הפאראפסיכולוגיה.

אמן חושים לאירועים– בידור ומופע ייחודי

ליאור מופיע בפני מבוגרים וגם בפני ילדים במופעי טלפתיה שזכו לראות עשרות אלפי משתתפים בארץ. המופע שנון ומצחיק ומשלב אומנות וקסמים בחוויה מיוחדת שלא תשכחו.
ההופעה שלו מגוונת ויש מספר קטעים, לפעמים קורה שאמן חושים לאירועים מאלתר. זה לא רק קריאת מחשבות, קלפים. הבידור הוא החלק המרכזי בערב, זריזות ידיים, הסחות דעת ואלמנטים ויזואליים.
מגיל קטן הוא מופיע על במות ברחבי הארץ בקסמיו האומנותיים וגם האיישים חייבים לציין, הוא לא טוען שיש לו כוחות על מיוחדים אבל בהחלט יש לו קסם אישי ואישיות מיוחדת. אחרי הכל זה חייב לבוא מהלב וגם צריך כישרון. הסוד שלו הוא הרצון לגרום לאנשים אחרים בקהל לחייך ולהנות ולעשות להם טוב על הלב. למה לא לשבור שגרה ולהזמין אותו לאירוע חברה מרגש שבו כולם ירוויחו?
להזמנות ולמידע נוסף התקשרו 052-2320025

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
1
היי,
ידעתי שתקליקו פה!
רוצים לשמוע עוד פרטים?
צרו קשר!