מאחורי הקלעים של אמן החושים – מנטליסט

כשאנחנו רואים אמן מכל סוג על הבמה, איננו יודעים תמיד מה עובר לו בראש, בטור היום ליאור רוכמן ישתף אתכם באנקדוטות אמיתיות שקרו במהלך הופעות הקסמים שלי ואומנות החושים באירועים שונים:

–          במופע קסמים מול משפחות וילדים ליאור נוהג לחתוך במספריים מפית נייר. במהלך הקטע הוא מזהיר שלא לחתוך את האצבע ואז מעמיד פנים שנחתך בכדי להצחיק את הילדים ולהעמיד פנים שהוא מנטליסט מעט מסורבל והילדים מתפוצצים מצחוק. קרה פעם אחת שליאור איבד לרגע את הריכוז ובאמת גזרתי לעצמו את האצבע והזעקת כאב הייתה אמיתית לגמרי. המספריים היו חדות והחתך היה עמוק והוא דימם באמצע הופעה והאצבע בערה מכאב. הקהל כמובן לא הפסיק לצחוק ולא הבין כי באמת קורה פה משהו. ליאור, מנטליסט מקצועי, המשיך עד לסיום המופע

–          במהלך חוג בית, יום הולדת או בר מצווה ליאור מבקש מאחד המשתתפים לספר על פחד או פוביה שלו כדי לנסות לעזור לו להפטר מהם. הפחדים בהם הוא נתקל הם מגוונים ומוזרים: פחד מקיפודים, גירעון, ממכשפות, ופעם הייתה מישהי שהכי פחדה בעולם ממישהי אחרת בעבודה שלה.

מנטליסט – בעזרת המוח והלב משמח אנשים

–          בחג חנוכה האחרון ליאור הופיע במופע קסמים לעמותת "שמע". למי שלא מכיר זוהי עמותה שפועלת למען ילדים ונוער חירשים וכבדי שמיעה. המופע היה כל כך מרגש ומיוחד בשל השמחה הגדולה של הילדים וגם בגלל שבשני צידי הבמה עמדו שתי בחורות ותירגמו את המופע לשפת הסימנים. זה היה רגע מרגש ומעורר השראה

–          עוד רגע משעשע ארע כאשר במהלך מופע בכיכר העצמאות בנתניה, ליאור החל בקסם בו הוא חותך לשתיים את העוזרת שלו, ובדיוק אז הגיעה ראש העיר כדי לברך את התושבים. אילצו  אותו לעצור את המופע באמצע ולהשאיר את העוזרת חצוייה בארגז למשך כמה דקות ארוכות

–          במופע יום הולדת ליאור ביצע קטע מיוחד של ריחוף באוויר של ילדת יום ההולדת. בקטע הילדה מהופנטת ונראית רדומה, אך יש לציין שהקטע בטיחותי במאה אחוזים ובוצע פעמים רבות. פתאום באמצע בעוד הילד מרחפת באוויר ועוצמת עיניים אביה נבהל כל כך והוא התפרץ לבמה בבהלה ופחד על הילדה שלו ורצה שליאור יפסיק את הקטע מייד ויחזיר את הילדה שלו למצב הרגיל שלה. ליאור הסביר שהכל בשליטה ורק אחרי שהאב נרגע אף הילדה פתחה את העיניים הוא הבין שהכל בסדר ונרגע. ליאור אמנם מנטליסט, אבל כזה שמשתמש בכוחותיו רק לטוב

–          ליאור פעם אחת אפילו חתך את אשתו. באמת! הזוג הופיע יחד במופע קסמים של יום העצמאות באחת הבמות בירושלים והיא הייתה שוליית הקוסם ובאומץ רב נכנסה לתוך מתקן החיתוך. אל תדאגו היא יצאה שלמה לגמרי.

–          ליאור הוזמן לעשות מופע טלפתיה כמנטליסט לבחור צעיר ששמו גם ליאור רוכמן!

–          לפני כ 10 שנים, באמצע מופע אמן חושים באחד הבתים, מישהי נבהלה מקטע של ליאור עם נחש שצץ לפתע, קפצה אחורה, עפה עליו ושניהם נפלו יחד על ספה שהיתה שם. כשליאור התאושש גילה שהזרת ביד עקומה לגמרי, וכמעט התעלף.  לבסוף הוא הצליח להשתמש באנרגיות שנשארו לו בכדי לסיים באלגנטיות את המופע.

–          כמנטליסט, ביקש מאישה לחשוב על צבע והיא חשבה על לא פחות ולא יותר- חום שוקולד! כמובן שקלע בול למרות הקושי.

–          לאחר מופע טלפתיה שבו אנשים נדהמים מהיכולת הטלפתית של ליאור תמיד יש בקשות כמו- אתה כמנטליסט, יכול לעזור לי להפסיק לעשן?, אתה יכול לגרום לי לחשוב רק מחשבות טובות?, תעזור לי לי עם החרדה והפחד שיש לי.

–          תמיד תמיד בסוף המופע טלפתיה שלי יש מישהו ששואל – איך אתה עושה את זה? ולליאור יש תשובה מוכנה- אני לא יכול לומר לך מתוך מחויבות לשבועת הקוסמים וגם מוסיף הלצה ש"אם אני אגיד לך אני אצטרך להרוג אותך". יום אחד אמרתי את זה למישהו שניגש אלי והוא מייד אמר לי בלי לחשוב פעמיים, עזוב אז אל תגלה לי – תגלה לאשתי.

הכותב הוא – ליאור רוכמן – מנטליסט, אמן על חושי

כוכב תכנית "העוקץ" בערוץ 10

בעל נסיון של מעל 20 שנה בהופעות על הבמה.

www.liormagic.co.il 052-2320025   liorrochman@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
1
היי,
ידעתי שתקליקו פה!
רוצים לשמוע עוד פרטים?
צרו קשר!