כשתגדלו תבינו – מסיבות יום הולדת למבוגרים

כולנו עמדנו בפני הדילמה הזאת – יום ההולדת האישי או של אחד האנשים הקרובים לנו מתקרב ולא משנה כמה ננסה, פשוט לא נצליח לחשוב על רעיון מקורי למסיבה. כמה כבר אפשר לחגוג בפאב או במסעדה? יום-הולדת הרי צריך להיות אירוע מיוחד שיאפשר לנו ולחברים הקרובים ליהנות ביחד מעוד שנה שחלפה לה. אם רק היה אפשר לחגוג יום הולדת כמו פעם, עם כיבוד ועוגה וקוסם שיעשה הפעלה כיפית לכולם…

אז זהו, שאפשר! למה להשאיר את כל הכיף למסיבות של הילדים כשאפשר לעשות את אותה מסיבת יום הולדת למבוגרים? המצרכים הדרושים: בית ריק, חברים הכי טובים, אפשר ללכת עד הסוף ולהציע כיבוד שיכלול חטיפים, פיתות עם חומוס וחמוצים ועוגת שוקולד עם סוכריות ונרות יום-הולדת (או כל דבר אחר טעים בעצם), אלכוהול איכותי שאפשר לשתות רק ביום הולדת למבוגרים, קוסם והכי חשוב- מצב רוח טוב!

כשתעשו זאת תגלו שהקוסם שאתם זוכרים מפעם, עם הבלונים והארנב מהכובע, הפך למופע על-חושי מדהים של איש אחד, שיותיר אתכם פעורי פה. מסיבת יום הולדת למבוגרים מצריכה הפעלה שמתאימה עבור מבוגרים שראו ועשו הכול והרבה יותר קשה להפתיע אותם. תשכחו ממופעי הקסמים הרגילים כי המופע הזה לא יהיה דומה לשום-דבר שאתם מכירים! מדוע?

זה לא הגיל, זה התרגיל – מסיבות יום הולדת למבוגרים

מופעי קסמים למבוגרים הם בראש ובראשונה חוויה אינטראקטיבית בין הקוסם למשתתפים המבוססת על הומור ושיתוף פעולה. המופעים כוללים טלפתיה, קריאת מחשבות ואפילו חוויות על-חושיות ולכן הקוסם הוא למעשה אמן חושים המשתמש בטכניקות מתוחכמות של דמיון מודרך, זיכרון, קריאת שפת גוף ופסיכולוגיה חברתית כדי לבצע פעולות שעולות על כל דמיון. חשוב לזכור כמובן שמדובר במופע בידור שנועד לשמח וליצור אווירה קלילה ומשוחררת ולכן גם אם שכחתם להגיע עם מצב רוח טוב, בטוח שתצאו בסוף הערב עם חיוך על השפתיים וברק בעיניים.

ליאור רוכמן הינו אמן חושים העוסק בקסמים ובאומנות חושים למעלה ממחצית חייו (והוא בסך-הכול בן 32). ליאור מתמחה במופעי קסמים לכל הגילאים וכיכב באינספור מסיבות יום הולדת למבוגרים שהחזירו אותם, ולו לכמה רגעים, למי הילדות בעודם מופתעים ומשתאים כמו במסיבות יום ההולדת של פעם. מופעי אמנות החושים של ליאור כוללים קריאת מחשבות, הפעלות יצירתיות מלאות בהומור ועוד שלל הפתעות מקוריות שצריך לראות כדי להאמין.

לפרטים נוספים ויצירת קשר: ליאור – 052-2320025 /  liorrochman@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
1
היי,
ידעתי שתקליקו פה!
רוצים לשמוע עוד פרטים?
צרו קשר!