מופע קסמים למבוגרים

בואו נצא לרגע מהקוביה המחשבתית שקסמים מיועדים רק לילדים – טעות בידכם. מאז שאורי גלר הפציע על המסך בערוץ 2 – מופע קסמים למבוגרים לאירוע חברה, ימי גיבוש וכיף וימי הולדת החל לצבור תאוצה וביקוש רב בקרב הקהל. ישנם מספר סוגים שונים של מופעי קסמים למבוגרים, חלקם מתרכזים בצד הקונסבטיבי – השמרני יותר של עולם הקסמים ואילו חלקם האחר מטרתם לתעתע בחושים ובמחשבה.

מופע קסמים מסורתי

מאז שהיינו ילדים קטנים מופעי קסמים שבו את ליבו ואת דמיוננו, בין אם מדובר באירועים המוניים ובין אם מדובר באירועים קטנים ואינטימים בהם אנו יכולים לנסות ולנחש כיצד בוצע הקסם. במופע קסמים שמרני, עושים שימוש "בלחם ובחמאה" של עולם הקסמים, גומיות, חבלים, קלפיו ועוד. ההנאה ממופעי הקסמים המסורתיים היא לראייתי אוניברסאלית, אחרי הכל בכל מבוגר גדול מסתתר ילד קטן.

מופע טלפתיה

גורם ההפתעה, אלמנט חוסר האמונה, כל אלו ועוד הרבה יותר גורמים לנו להידהם כל פעם מחדש בעודנו צופים במופע טלפתיה. בבסיסו של מופע הטלפתיה עומדת היכולת שלי כאמן חושים לכוון לכם את קו המחשבה ולתעתע בכם כרצוני באמצעות מחוות קטנות לתת המודע שלכם.

לסיכום,

מופע קסמים למבוגרים יכול ליצור אירוע אחר לגמרי, בין אם אתם חוגגים בר מצוה, עושים יום גיבוש או אירוע חברה, חוגגים יום הולדת ועוד. מופע חושים יגרום לכם הנאה רבה וישאיר את הקהל שלכם צמוד לכיסאו והמום מהשתאות לכל אורכו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
1
היי,
ידעתי שתקליקו פה!
רוצים לשמוע עוד פרטים?
צרו קשר!