מנטליסט – ליאור רוכמן מתוך אירוח בתוכנית בוקר שהשתתף בה

 מראיינת": אם לא נשתגע עכשיו עם קסמים וניסים, אז מתי כן? שלום ליאור, שלום שלום, זה הזמן להשתגע. ליאור: נכון אנחנו מכירים אותך מתכנית העוקץ. ליאור: נכון. יש איזה עוקץ מיוחד שהכי הכי נהנית לעשות?

ליאור: עוקץ מיוחד? יש איזה עוקץ שיצרנו ברגעה נכון איזה מישהו עם מכונית, ואמרתי לו שאנחנו צריכים לצלם פה איזה קטע מסוים ולקחתי לו את הרכב ואמרתי לו אני נותן לך 300 עכשיו ו-300 שקל אחר כך, תחתום לי רק פה זה הביטוח שלך ואז נעלמנו לו את האוטו, השאיר גם את הלפטופ את הפלאפון שלו ונשאר שם עם 300 שקל ביד. אח"כ הראינו לו שהוא חתם לי עם טופס שהוא מכר לי את הרכב בעצם ב-300 שקלים. אז זה אחד העוקצים שאני הכי אוהב.

זה די מלחיץ להשתתף בתוכנית כזו, כי אתה נתפס כנוכל כזה. אתה יודע, הכל שם נראה כל כך מקצועי. ליאור: כן, אבל בסופו של דבר אנשים מבינים שזה בא למטרתם, לשרת אותם, להזהיר אות מכל מיני דברים כאלה.

אמן חושים מגיל קטן

ואתה גם אמן על חושי, ליאור: נכון איך הגעת לזה?ליאור: זה התחיל מקסמים, אני מופיע מגיל 12 בערך, ובצבא התחלתי להיות קוסם צבאי, שם נחשפתי לכל התחום של טלפתיה .מראיינת: אני קראתי, קוסם צבאי, יש דבר כזה?ליאור: יש תקן לקוסם אחד כל 3 שנים, ושם נחשפתי לכל תחום הטלפתיה. מראיינת: למה לי לא הציעו את זה? ולך כן?ליאור: לא יודע, את היית בטח קוסמת צבאית.לא.

וזה ושם נחשפתי לתחום אמנות החושים, הטלפתיה, הוצאתי מספרים אישיים, הוצאתי מספרים מתוך לופים וכל מיני דברים כאלה. מתוך לופים? כן. לומדים את זה? כי אתה אומר מגיל 12 עושים את הדברים האלה. כל מתעניין בקסמים וטלפתיה , מגיל 6, ובגיל 12 התחלתי להופיע באופן מקצועי. היום אני מופיע בכל מיני מקומות, בועדי עובדים. בגיל 12? כן, ימי הולדת, זה התחיל מימי הולדת וזה התקדם לאט לאט. תראה לנו איזה משהו. אוקיי."

   

מנטליסט - ליאור רוכמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
1
היי,
ידעתי שתקליקו פה!
רוצים לשמוע עוד פרטים?
צרו קשר!