קוסם/אמן טלפתיה לאירועים של פעם בחיים

כמה פעמים השתתפתם ביום כיף מטעם העבודה והרגשתם שכל קשר בין האירוע למטרתו מקרי בהחלט? כמה פעמים העדפתם להישאר בבית כי הרגשתם שאתם לא מסוגלים להשתתף בעוד אירוע משפחתי משעמם? אם אתם מחפשים אחר הפעלה מקורית ומהנה עבור אירוע שאתם מארגנים או מעוניינים לקחת חלק באירוע שבסופו תצאו מוקסמים, הגעתם למקום הנכון.

שיטה יצירתית לגרום לקהל לקחת חלק פעיל באירוע היא להעסיקו על ידי איש מקצוע בעל מיומנות רבה בבידור ובהפעלות. הזמנת קוסם או אמן טלפתיה לאירועים תעניק לקהל חוויה מהנה ומעשירה כבר מרגע הכניסה. לא משנה באיזה אירוע מדובר – בר/בת מצווה, מסיבת יום-הולדת לילדים או מבוגרים, כנסים ואירועי עובדים, מופעי הקסמים והטלפתיה מושכים אליהם קהל מכל הגילאים ומבטיחים אירוע מבדר ואווירה נעימה ומשוחררת.

 קסם של אירועים – אמן חושים לאירועים

מכיוון שכל אירוע הוא חוויה ייחודית בעלת מטרה שונה, חשוב להתאים עבורו את המופע. הזמנת קוסם או אמן טלפתיה לאירועים משפחתיים, לאירועי חברה וכנסים יכולה להתבצע בדרך של מופע תחום בזמן, אך ניתן גם להזמין אותו לכל האירוע. בדרך זו הקוסם/אמן הטלפתיה עובר בין הקהל בכל שלבי האירוע, מבצע הפעלות פרטניות לקהל מצומצם ומעניק תשומת לב גדולה יותר לכל משתתפים.

מה מכילות ההפעלות?

  • קריאת והעברת מחשבות – קוסמים ואמני טלפתיה מתמחים בטכניקות שונות של זיכרון, קריאת שפת גוף וזיהוי טון דיבור. במיומנות ובמהירות רבה הם מצליחים לנחש פרטים מפתיעים וליצור מצבים העולים על כל דמיון.
  • טלקנזיס – קחו בחשבון שהזמנת קוסם לאירועים מבטיחה לכם שחלק מהציוד באירוע ימצא את עצמו מרחף באוויר או זז בכוח המחשבה בלבד. לא מדובר בכוחות על טבעיים אלא בזריזות ידיים ואחיזת עיניים המבוססות על ניסיון של שנים רבות.
  • קידום מכירות – הזמנת אמן טלפתיה לאירועים עסקיים או לכנסים היא דרך מקורית ומוצלחת למשוך קהל אל העסק שלכם. על-ידי שימוש בקסמים וטכניקות של קריאת מחשבות, האמן מקדם את המוצר שלכם ומשיג עבורכם תשומת לב חיובית במיוחד.
  • הומור – הזמנת קוסם/אמן טלפתיה לאירועים מבטיחה בראש ובראשונה בידור קליל ומהנה המבוסס על תקשורת חיובית והרבה מאוד הומור. זוהי הדרך הנכונה לליבו של הקהל.

ליאור רוכמן הוא אמן חושים המתמחה בקסמים ומופעי טלפתיה לאירועים מקוריים המתאימים לכל הגילאים ולכל סוגי האירועים. ליאור הוא בעל ניסיון רב של כ-18 שנים בהופעות מול קהל (הופיע מול אלפי חיילים בשירותו הצבאי וכיכב בתכנית "העוקץ" בערוץ 10) ואף זכה מספר פעמים באליפות ישראל בקסמים. המופע של ליאור מבטיח לכם אירוע קסום שלא ישכח במהרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
1
היי,
ידעתי שתקליקו פה!
רוצים לשמוע עוד פרטים?
צרו קשר!