כיצד לבחור אמן חושים מוצלח לאירוע שלכם

אתם מצפים לחגוג את האירוע הזה זמן רב. הוא מהווה סימן דרך מאוד משמעותי בחייכם:

 בר/ בת מצווה –  הילד שרק עכשיו היה התינוק שלכם גדל והתבגר או

ברית/ה- נולד לכם ילד/ה ואתם רוצים לחלוק את האושר הזה עם כל האהובים לכם או

יום הולדת רגיל או עגול (מגיל 30 ועד 120…) שמסמל את כל מה שהשגתם ואתם רוצים לחגוג ולשמוח,

חוג בית שבו הזמנתם את כל השכנים בסביבה ואתם רוצים להרשים,

או כל סיבה אחרת למסיבה…..

בחרתם את המקום, מצאתם בדיוק מה שרציתם לאחר כמה חיפושים עם המרפסת המושלמת או הגינה המרווחת והמיוחדת. שמעתם שהאוכל שם נפלא ואפילו הוזמנתם לטעימות, הבגדים מוכנים, ההזמנות בדרך וכולם מרוצים. אתם מאושרים ונרגשים לקראת המאורע.

פתאום לרגע אחד צצה המחשבה הקטנה שאולי צריך עוד משהו… אולי חסר תוכן מיוחד שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. מה לעשות, איך להתחיל את החיפוש, מה בדיוק אתם רוצים ומה יתאים למשפחה שלכם ולאורחים שלכם. נדלקתם על הרעיון של אמן חושים. בשנים האחרונות בעקבות תוכניות הטלוויזיה והאינטרנט ישנה עליה מאד חזקה במודעות וברצון להופעות טלפתיה.  המון שאלות צצות וגם כשאתם גולשים באינטרנט או מתייעצים עם אחרים אתם מוצפים במידע רב כל כך שאינכם יודעים איך לגשת אליו בכלל. אתם יודעים שאתם רוצים אמן חושים במופע מצחיק ומיוחד אבל אין לכם מושג איך להתחיל לבחור את זה שיהיה מוצלח ומתאים ביותר לאירוע שלכם.

אז פה אנסה לעשות לכם קצת סדר בכל הבלאגן.

–          דבר ראשון ובסיסי , האם יש לכם כימיה עם אמן החושים שעימו דיברתם? זה משהו אינטואטיבי שאי אפשר בדיוק לתאר במילים, אבל זה מרגיש נכון. מן חיבור שכזה שקורה ומצאתם את עצמכם למשל  צוחקים  כמה פעמים במהלך השיחה עם האמן חושים.

–          כמה נסיון וותק יש לאמן חושים הזה? האם הוא רק מתחיל את דרכו והוא צובר נסיון בשנותיו הראשונות (במקרה כזה חשוב לראות הופעה שלו לפני וגם שזה יבוא לידי ביטוי במחיר) או שיש לו וותק וניסיון שמאפשר לו להתמודד עם כל אירוע ולהתאים את עצמו לאירוע שלכם ולאורחים שלכם.

–          האם המופע שלו מקורי וחדשני? אנחנו מדינה קטנה והרבה אנשים בטח נתקלו במופע חושים במהלך חייהם. נרצה שהמופע יהיה מקורי, משהו חדש שאחרים עוד לא ראו כדי שהאורחים יופתעו ויצאו מהאירוע עם התלהבות. (ניתן לבקש לראות קטעים באינטרנט ולהתרשם)

–          האם המופע הוא אינטראקטיבי בו האמן חושים משתף את האורחים והקהל? האורחים לא הגיעו לשמוע הרצאה ולהתרכז. הם באו להנות להשתחרר ושוב לצחוק. ההשתתפות הפעילה של האורחים שומר על אווירה משוחררת וקלילה שבו האורחים כל הזמן מתעניינים לראות ומסתקרנים מה יקרה עכשיו במופע. הם רוצים שיקראו להם בעצמם את המחשבות, שידעו עליהם דברים כדי להרגיש חלק חשוב באירוע שלכם. מה גם שהכי מצחיק כשהדברים קורים לכם או לקרובים שלכם באופן ממשי מול העיניים.

–           מה עוד האמן חושים נותן חוץ מהמופע? האם האמן חושים מלווה אתכם לכל אורך האירוע, מתמנגל בין כולם בקבלת פנים כדי ליצור טיזר וסקרנות למה שהולך לבוא וגם נשאר לאחר המופע למה שנקרא קלוז אפ- הסתובבות בין האורחים לקטעים נוספים באופן פרטני ומשוחרר יותר. תמיד יהיו אורחים שלא יכלו להשתתף או התביישו להשתתף אל מול כולם, אבל הם רוצים גם לחוות זאת מול העיניים. יש לאחרים שאלות, תהיות ועוד והם רוצים לפנות אל האמן חושים באופן אישי ופתוח יותר. לכן, חשוב שהאמן חושים יהיה זמין ופנוי אליכם לכל אורך האירוע כדי שכולם ירגישו מסופקים ללא תסכול ועם טעם של עוד.

–          האם יש מקום חשוב ומשמעותי במופע לבעל החגיגה? הרי האירוע כולו הוא בשביל מישהו אחד ומיוחד שלשמו ולכבודו התכנסתם ויש לתת לו מקום חשוב וגדול גם בחלק האומנותי של האירוע. לא נרצה שאף אחד יגנוב לו את ההצגה ולכן צריך לבדוק שהוא לוקח חלק גדול במופע ובתכנית ושיש לו מקום של כבוד.

–          הכי חשוב … האם יש במופע הומור? הרי לשם כך התכנסתם מלכתחילה לאירוע הזה. לשמוח את המאורע החשוב הזה שלכם. תרצו שהאורחים לא יפסיקו לצחוק ויצאו מחויכים מאוזן לאוזן עם הרגשה נעימה ושמחה. אמן חושים טוב הוא כזה שמעלה חיוך על פניי הקהל.

זכרו זה אירוע חד פעמי שיכול להיות בלתי נשכח לכם ולאורחים שלכם עם חשיבה נכונה. אפשר כמובן להמשיך עם עוד נקודות חשובות אך מנסיוני ניסתי לרכז פה את החשובות ביותר. אשמח לקבל עוד הצעות שאני פיספסתי ואתם גיליתם במהלך החיפוש שלכם לאמן חושים או לאחר אירוע מוצלח. בנתיים.. מזל טוב ולהתראות בשמחות!

ליאור רוכמן- אמן חושים, קוסם ושחקן. בן 32. מופיע על במות כל חייו. כוכב תכנית "העוקץ" ועוד תכניות טלוויזיה. מעניק לכם הצצה לעולם אומנות החושים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
1
היי,
ידעתי שתקליקו פה!
רוצים לשמוע עוד פרטים?
צרו קשר!